Kdaj: 26. maj 2016 ob 17.00
Kje: Mesto oblikovanja Slovenija, Dunajska cesta 123, 1000 Ljubljana
Udeležba je brezplačna.

Javna agencija SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo – Direktorat za lesarstvo vas vabita na dogodek Znamke z roba, ki jo organizirata v sodelovanju z Univerzo na Primorskem, Kreativnim centrom za les in ostalimi partnerji.

V okviru dogodka Znamke z roba bomo predstaviti uspešne prodajne prakse pohištvenih blagovnih znam iz Jugovzhodne Evrope, ki so v zadnjem času uspele prodreti na zahtevne mednarodne trge.

S predstavniki uspešnih podjetniških zgodb želimo slovenskim podjetjem predstaviti učinkovitie procese izgradnje in razvoja lastne blagovne znamke, marketinga in prodajnih prostopkov, ki so jim omogočili uspešno konkuriranje v mednarodnem poslovnem okolju. Podjetjem želimo približati proces graditve blagovne znamke, kot dinamičen in kontinuiran proces in način učinkovite širitve prodajne vizije med potencialnimi uporabniki, investitorji in partnerji v smeri pravilne komunikacije in dobre zgodbe.

PROGRAM:
16:30 – 17:00 Registracija udeležencev
17:00 – 17:15 Uvodni nagovori
17:00 – 20:00 Predavanja:
Orhan Nikšić, Zanat, BiH
Salih Teskeredžić, Gazzda, BiH
Nikola Radeljković, Numen / For use za Prostoria, Hrvaška
Irena Kilibarda, Dsignedby, Srbija
Szikszai Lászlósixay furniture, Madžarska
Renato Kolar, Obrt Kolar / Bluetag design, Hrvaška

20.00-21.00: Kruh in vino: Šuklje, Falot, Edi Simčič
20.00-21.00: nastop mlade, udarne glasbene skupine, ki bazira na 
rock n rollu Joker out

Aktivnost financirana s strani Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo Republike Slovenije – Direktorat za lesarstvo.

Predstavitve predavateljev:

gazzda6

gazzda3

gazzda2

gazzda1

Salih Teskeredžič je oblikovalec in soustanovitelje ene najprodornejših pohištvenih blagovnih znamk iz JV Evrope – Gazzda. Je tudi profesor na Akademiji likovnih umetnosti v Sarajevu, oddelek za produktno oblikovanje.
Podjetje Gazzda je bilo ustanovljeno leta 2013. Izdelki, ki jih razvijajo, nosijo posebno, lastno identiteto s svežim oblikovanjem in visokim obrtniškim nivojem izdelave z izjemno dovršenimi detajli. Uspešna prodaja na mednarodnih trgih in številne oblikovalske nagrade potrjujejo pravo smer razvoja.

zanat1

zanat4

zanat3

zanat2
Orhan Nikšić je izvršni direktor in soustanovitelj blagovne znamke Zanat iz Bosne. Kot predstavnik četrte generacije nadaljuje bogato družinsko proizvodnje ročno rezljanega pohištva. Skupaj s soustanovitelji so blagovno znamko Zanat zasnovali kot most med bogato kulturno dediščino, sodobnimi oblikovalskimi pristopi in pionirsko agendo družbene odgovornosti.
Na vizijo Zanata je ključno vplivala pretekla poklicna kariera Orhana – kot razvojni ekonomist je delal pri Svetovni banki. Njegova zadnja naloga je bila povezana s Palestinsko državo s sedežem v Jeruzalemu, kjer je kot ekonomist objavil nekaj najbolj odmevnih študij o o palestinskem gospodarstvu in pomagal pri razvojnem programu vrednem več kot 200 milijonov doalrjev. Pred tem je delal kot svetovalec za gospodarstvo na Kosovu in v Bosni, bil je ekonomski analitik v ameriškem podjetju Edison International, kjer se je ukvarjal z tveganji in napovedmi cen električne energije.

Foto: Almin Zrno za Zanat

977l

Laszlo-Szikszai6

Laszlo-Szikszai4

Laszlo-Szikszai3 Laszlo-Szikszai2

Szikszai László kot inženir lesarstva in industrijski oblikovalec v eno združuje oba svetova. Podjetje sixay furniture je soustanovil že leta 1995 skupaj z Harryem Gruenom iz Dunaja. Blagovna znamka je že v startu ciljala na mednarodne trge, izdelke, ki se prodajajo pod njenim imenom odlikuje edinstven oblikovalski pristop in visoka kakovost izdelave, ki temelji na vrhunskem obrtniškim znanju. Zgodba, ki jo piše sixay furniture temelji izključno na naravnih, trajnostnih materialih.
Za pohištvene izdelke so prejeli številne mednarodne nagrade, med drugim Interior Innovation Award 2014 za mizo s predali SIXtematic.
Foto: Tulok András (Flashback Photo Studio) 2016

irena1

irena3

irena4

irena2

Irena Kilibarda, arhitektka in oblikovalka je leta 2008 skupaj s sestro Ivo ustanovila Dsignedby. Podjetje se osredotoča na razvoj inovativnih pohištvenih izdelkov, ukvarja se tudi z notranjim oblikovanjem in brandingom.
Že od samega začetka proizvajajo manjše serije pohištvenih izdelkov, katerih posebnost je povezovanje vrhunskega oblikovanja in trajnostnih materialov s tehnologijo OLED (z inštitutom Frauenhofer IPMS). Njihovo edinstveno oblikovanje je bilo prepoznano v mednarodnem okolju: Miza T je bila med drugim izbrana med najboljše izdelke na sejmu iSaloni Milano leta 2015, prejela je srebrno nagrado IDA International Design Award 2014, zlato nagrado A’ Design Award v italiji, bila nominirana za German Design Award 2016 idr.
Kompaktna kuhinja KITCH’ T je letos prejela Platinum A’ Design Award 2016 v italiji.

Foto kuhinja: Mirko Nahmijas

NikolaRadeljkovic1

stol2

stol3

stol4

prostoria-ddd

Nikola Radeljković, industrijski oblikovalec, je leta 1998 skupaj z Svenom Jonke, Christophom Katzler ustanovil skupino For Use, ki se je ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Leta 1999 so skupaj ustanovili še Numen – pod tem imenom se ukvarjajo s konceptualno umetnostjo, scenografijo idr.
Numen/For Use oblikuje tudi za Prostorio in Nikola Radeljković bo skozi oči oblikovalca predstavil razvoj znamke Prostoria, trženjske in marketinške aktivnosti ter njihove izkušnje pri prodoru na tuje trge.
Prostoria je bila ustanovljena leta 2010, ko so pričeli z oblikovanjem oblazinjenega pohištva. Kot pravijo, je pri pri razvoju in oblikovanju izdelkov inspiracija vsakodnevno življenje in izkušnje uporabnikov, čemur skušajo slediti z odizajnom. Vodi jih strast do oblikovanja kakovostnega pohištva, ki naj bi bogatilo vsakodnevno življenje uporabnikov. Prav zato oblika sledi funkciji, estetiko pa smatrajo za osnovno človekovo potrebo. Njihovi izdelki so cenovno ugodni, saj želijo, da bi bili dostopni čimširšemu krogu kupcev.

renato_kolar

kolar-1

bluetag_cavea_inuse_2

Začetki podjetja segajo v leto 1967, ko je Franjo Kolar ustanovil lastno podjetje Obrt Kolar. Od samega začetka se sicer ukvarja s proizvodnjo večjih kovinskih izdelkov, je pa vodilno podjetje na področju izdelave kovinskih stolov in miz na Hrvaškem. Pri proizvodnji kovino smiselno povezujejo z lesom.
Bluetag je nov brand pohištvenih izdelkov, ki so ga v podjetju Kolar lansirali pred kratkim. Trenutno se pod to blagovno znamko tržijo stoli Cavea, obešalniki Grow in mize Sharp.

Ime in priimek

Podjetje/ustanova

Kraj

Telefonska številka

E-naslov

Število vstopnic

Z menoj pridejo še (ime in priimek in e-naslov)

Opombe

Organizator:

V sodelovanju z:

Sponzorji:

Kruh in vino:

tyu