Zakaj oglaševati v reviji Lesarski utrip?

Lesarski utrip je informativna, strokovna revija za sodobnega lesarja. Spremlja dogajanje v industriji in obrti, predstavlja nove tehnologije, materiale in orodja, poroča s sejmov, zbližuje in izobražuje, predstavlja mnenja in zanimive ljudi. vse o lesu in za les ujeto v pikantne, sočne in privlačne predstavitve. informacije z vseh področij aktualnih za stroko.

Prednosti oglaševanja v Lesarskem utripu
– ker je edina specializirana revija  za lesarje v Sloveniji
– ker revijo berejo dejansko aktivni lesarji
– ker z oglaševanjem v reviji dobite tudi vidnost na vodilnem spletnem portalu za prodajao in nakup lesa borza lesa

Kontakt za oglaševanje:
Karmen Pavlič
Tel.: 01 431 22 22
pavlic@zavodbig.si

O reviji

Lesarski utrip berejo mizarji, inženirji, direktorji, podjetniki, tehnologi, gradbinci… namenjen je ljudem, ki jih zanima dogajanje v stroki, tako doma kot v svetu… Lesarski utrip prejemajo samo naročniki. S posebno številko Lesarski almanah pa z distribucijo na tematskih sejmih v Sloveniji in na hrvaškem dosežemo tudi strokovno javnost in potrošnike.
Revija izhaja 4-krat letno – 3 redne številke in posebna izdaja Lesarski almanah.
Revijo prejemajo naročniki, posebna številka Lesarski almanah je brezplačno distribuirna na sejmih Ambient Ljubljana in MOS Celje.

Bralci

Mizarji 70%
Industrija 10%
Izobraževalne institucije, študenti, dijaki 15
Ostali 5%